Neem contact op Zoeken
Diensten

Zo werken wij

Natuurlijk moeten afspraken die je maakt duidelijk zijn. Je hebt tenslotte bepaalde verwachtingen bij het uiteindelijke resultaat. Deze verwachtingen omzetten in concrete afspraken zorgt niet alleen voor duidelijkheid, maar ook dat wij ze waar kunt maken. Niemand komt voor verrassingen te staan en dat zorgt voor een goede samenwerking.

Een vaste prijs per maand én een vast aanspreekpunt

Elke maand uitstekend IT beheer voor een vaste prijs. Zo weet je wat je krijgt maar ook wat de kosten hiervoor zijn. Deze liggen vast vanaf het moment dat jij een contract met MCX afsluit. Dit voorkomt een hoop discussie over aanvullende werkzaamheden. Deze handelingen zitten namelijk altijd bij de prijs in.
Omdat het prettig is om te weten met wie je te maken hebt, werkt MCX altijd met vaste technische contactpersonen. De kennis van jullie applicatie maar ook de klantspecifieke details kunnen hierdoor bijgehouden worden. Jouw vaste aanspreekpunt biedt ook extra ondersteuning en service, en je kunt bij hem of haar terecht met al je vragen.  

Tactische afspraken

Alle afspraken die gemaakt worden over het technisch beheer van de Technische applicaties op tactisch niveau worden vastgelegd in een ‘Service Level Agreement’. Hierin staat vermeld welke diensten we voor jouw organisatie uitvoeren, wat de gewenste systeem beschikbaarheid is, hoe snel we reageren in geval van een storing en hoe snel we die verholpen hebben. Overzichtelijk, transparant en zonder verrassingen achteraf.

Operationele afspraken

Ook op operationeel niveau maken we werkafspraken en stellen we werkprocedures met elkaar op. In de werkafspraken staat vermeld wat de inhoud is van de dagelijkse werkzaamheden. Dit zijn werkzaamheden zoals back-up procedures en kloonprocedures, maar ook hoe en wanneer patches geïnstalleerd worden en het verloop van een migratieprocedure. Deze afspraken en procedures leggen we vast in een dossier dat we ‘Afspraken en Procedures’ noemen.