Wel de hardware en hosting in eigen beheer houden, maar toch de zorg voor uw applicaties uit handen geven? Dat kan. Uw servers blijven gewoon in uw eigen datacentra staan en wij passen onze expertise toe op het applicatiebeheer. Dat geeft u een zorgeloos gevoel.
Vaste prijs per maand, vast aanspreekpunt
Het is altijd onze werkwijze geweest om het beheer op basis van een vaste prijs per maand uit te voeren. Inclusief alle benodigde werkzaamheden. Hierdoor blijven namelijk zowel u als ons discussies over meerwerk bespaard. Dat betekent dat we ons samen kunnen richten op de inhoud van de dienstverlening.
We werken bovendien altijd met vaste technische contactpersonen voor onze klanten. Hierdoor bent u ervan verzekerd dat de kennis van uw applicatie en klantspecifieke details behouden blijven. Bovendien hoeven onze consultants niet steeds opnieuw ingewerkt te worden. Of zich te verdiepen in klantspecifieke issues. Mede door deze insteek werken we al voor veel organisaties als een verlenging van hun IT-afdeling. En dat maakt ons voor hen een gewaardeerde partner.
Heldere afspraken
De afspraken die we op tactisch niveau met u maken over het technisch beheer van uw Oracle-applicatie, leggen we vast in een ‘Service Level Agreement’. Hierin staat voor u op een rijtje welke diensten we voor u uitvoeren, wat de gewenste uptime is, hoe snel we reageren in geval van een storing en hoe snel we die verholpen hebben. Overzichtelijk, transparant en zonder verrassingen achteraf.
Dossier Afspraken en Procedures
Op operationeel niveau maken we werkafspraken met u en stellen we werkprocedures vast. Werkafspraken zijn afspraken voor de dagelijkse werkzaamheden zoals back-up procedures en kloonprocedures, maar ook over het hoe en wanneer installeren van patches en het verloop van een migratieprocedure. Deze afspraken en procedures leggen we vast in een Dossier Afspraken en Procedures.