oracle

Beheer

Remote beheer

Wel de hardware en hosting in eigen beheer houden, maar toch de zorg voor uw applicaties uit handen geven? Dat kan. Uw servers blijven gewoon in uw eigen datacentra staan en wij passen onze expertise toe op het applicatiebeheer. Dat geeft u een zorgeloos gevoel.
 

  • Hardware en hosting in eigen beheer
  • Zelf geen technische beheerspecialisten in  vaste dienst
  • Profiteer van onze expertise op het gebied van technisch applicatiebeheer



Ik wil meer weten over deze service

Private Cloud oplossingen

Het aanbod van Oracle verandert continu. MCX beweegt mee en weet alles over de ontwikkelingen en actualiteiten rondom Oracle Software. Uiteraard bieden wij ook hosting inclusief beheer in onze Private Cloud. Ook de zorg voor uw hardware wordt op deze manier uit handen genomen. Onze primaire datacenters bevinden zich in Ede en Apeldoorn, daarmee is uitwijk eenvoudig geregeld. Zo weet u zeker dat uw data veilig is en kunt u zich focussen op hetgeen waar u specialist in bent.
  • Uw data staat veilig op Nederlandse bodem
  • Bespaar kosten & verhoog de kwaliteit van het technisch beheer
  • Geen zorgen om uw hardware en technisch beheer
  • Actuele kennis van Oracle applicatiesContinuïteit van uw ICT-systemen 



Ik wil meer weten over deze service

Werkwijze MCX

Vaste prijs per maand, vast aanspreekpunt

Het is altijd onze werkwijze geweest om het beheer op basis van een vaste prijs per maand uit te voeren. Inclusief alle benodigde werkzaamheden. Hierdoor blijven namelijk zowel u als ons discussies over meerwerk bespaard. Dat betekent dat we ons samen kunnen richten op de inhoud van de dienstverlening.
We werken bovendien altijd met vaste technische contactpersonen voor onze klanten. Hierdoor bent u ervan verzekerd dat de kennis van uw applicatie en klantspecifieke details behouden blijven. Bovendien hoeven onze consultants niet steeds opnieuw ingewerkt te worden. Of zich te verdiepen in klantspecifieke issues. Mede door deze insteek werken we al voor veel organisaties als een verlenging van hun IT-afdeling. En dat maakt ons voor hen een gewaardeerde partner.

Heldere afspraken

De afspraken die we op tactisch niveau met u maken over het technisch beheer van uw Oracle-applicatie, leggen we vast in een ‘Service Level Agreement’. Hierin staat voor u op een rijtje welke diensten we voor u uitvoeren, wat de gewenste uptime is, hoe snel we reageren in geval van een storing en hoe snel we die verholpen hebben. Overzichtelijk, transparant en zonder verrassingen achteraf.

Dossier Afspraken en Procedures

Op operationeel niveau maken we werkafspraken met u en stellen we werkprocedures vast. Werkafspraken zijn afspraken voor de dagelijkse werkzaamheden zoals back-up procedures en kloonprocedures, maar ook over het hoe en wanneer installeren van patches en het verloop van een migratieprocedure. Deze afspraken en procedures leggen we vast in een Dossier Afspraken en Procedures.




Ik wil meer weten over deze service

Remote Management

Cloud Computing

MCX Method