Nieuws

Oct 31, 2017
Lancering self-service oplossing Gisgo

In de snel veranderende wereld is het van belang om soepel mee te bewegen. MCX stelt zich ten doel u daarin optimaal te ondersteunen. Daarmee laten wij het (functioneel) beheer van uw applicaties zoveel mogelijk aansluiten aan de wensen van de gebruikers en de eisen die de markt aan u stelt.

Binnen deze trend past naar onze mening ook een self-service oplossing. Hiermee kunt u een aantal handelingen uitvoeren, waarbij u de servicedesk van MCX niet nodig heeft. MCX heeft hiervoor een platform ontwikkeld en als pilot bij een aantal klanten getest. Daar is positief op gereageerd en daarom gaan we dit platform voor al onze klanten uitrollen. Het platform draagt de projectnaam Gisgo en ondersteunt in basis de volgende handelingen:
  • opvragen van een file versie nummer;
  • opvragen van een trace file (inclusief tkprof);
  • overzicht en status van de omgevingen;
  • mogelijkheid tot stoppen en starten van (delen) van de applicatie;
  • uitvoeren van SQL scripts rechtstreeks op de database, zonder toegang tot de server;
  • overzicht van wanneer de omgeving gekloond (ververst) is en wanneer de volgende kloon zal zijn.

Bij de inrichting van het platform kiezen we altijd voor een personalisatie, zowel qua rechten als qua functies. Het is mogelijk om per omgeving aan te geven wie welke rechten heeft om acties uit te voeren. Daarnaast realiseren we voor klanten individuele acties die aan het platform kunnen worden toegevoegd. Het grote voordeel van dit platform is dat het u de mogelijkheid biedt om op elk moment de actie uit te voeren, zonder dat daarbij interactie met een operator van MCX noodzakelijk is en verzoeken nog sneller kunnen worden uitgevoerd.

Help us share this
Share Share Share Share Share