Werken bij MCX Zoeken
Nieuws

TOPdesk live bij MCX

02-12-2021
TOPdesk is een tool waarmee er minder tijd besteed wordt aan het registreren van meldingen en waardoor er meer tijd over is om verbeterde dienstverlening te bieden. Lees hier meer over de start van MCX met TOPdesk.

Vanaf 1 december is TOPdesk live bij MCX

 

Met deze servicemanagement software gaan we onze dienstverlening nog beter maken. Zo kunnen we onze klanten hiermee een goed overzicht van al hun tickets geven en ook bieden we makkelijk in te vullen formulieren aan om tickets te genereren.  Door gebruik te maken van TOPdesk, verbeteren we de samenwerking met onze klanten en vergroten we de efficiëntie.

Het TOPdesk portaal is tot nu toe ontwikkeld om de volgende verzoeken af te handelen:

  • Incidenten
  • Changes
  • Service Requests

De komende maanden zullen we stapsgewijs meerdere klanten aansluiten op dit nieuwe portaal. Dit gaat geleidelijk omdat er veel handmatige en eenmalige instellingen per klant nodig zijn om TOPdesk in te richten. In de toekomst verwachten we deze eenmalige instellingen verder te kunnen automatiseren, geheel volgens motto van MCX: alles wat je 2x moet doen, kun je automatiseren.

Koppelingen met andere Service applicaties komen in een later stadium. Klanten worden tijdig ingelicht voordat ze worden aangesloten op TOPdesk.